Principiu di funziunamentu di u pede di aspirazione vacuum

Pede d'aspirazione
A ventosa sò u cumpunente di cunnessione trà u pezzu di travagliu è u sistema di vacuum.E caratteristiche di a ventosa scelta anu un impattu basu nantu à a funzione di tuttu u sistema di vacuum.

Principiu di basa di a ventosa di vacuum
1. Cumu hè u travagliu adsorbutu nantu à a ventosa?
In cunfrontu cù l'ambiente di u sistema di vacuum, ci hè una zona di bassa pressione (vacuum) trà a ventosa è a pezza di travagliu.
A causa di a diferenza di pressione, a pezza di travagliu hè contrapressata nantu à a ventosa.
Δ p = p1 – p2.
A forza hè proporzionale à a differenza di pressione è l'area effettiva, F~ Δ pandF ~ A à F = Δ px A.

2. Funzioni impurtanti di a tazza di vacuum
Volume internu: u vulume internu di a ventosa chì hè evacuata influenza direttamente u tempu di pompa.
Picculu raghju di curvatura: u picculu raghju di u travagliu chì pò esse afferratu da a ventosa.
U colpu di u labbro di sigillatura: si riferisce à a distanza compressa dopu chì a ventosa hè aspirata.Affetta direttamente u muvimentu relative di u labbro di sigillatura.
U colpu di a ventosa: l'effettu di elevazione quandu a ventosa hè pompata.

Classificazione di a ventosa
Ventose comunemente usate include ventose piatte, ventose ondulate, ventose ellittiche e ventose speciali.
1. Ventosa flat: alta precisione di pusizioni;Un picculu disignu è un picculu voluminu internu ponu minimizzà u tempu di afferramentu;Ottene una forza laterale alta;Nantu à a superficia plana di a pezza di travagliu, a labbra larga di sigillatura hà boni caratteristiche di sigillatura;Hà una bona stabilità quandu afferra u pezzu di travagliu;A struttura incrustata di ventose di grande diametru pò ottene una forza di aspirazione alta (per esempiu, ventose di struttura di discu);sustegnu fondu;Grande è efficace diametru di a ventosa;Ci sò parechji tippi di materiali di ventosa.Zona d'applicazione tipica di ventose di frequenza variabile: manipolazione di pezzi piani o ligeramente a forma di piattu cù una superficia piatta o ligeramente ruvida, cum'è piastre di metallo, cartoni, vetru, pezzi di plastica è piatti di legnu.

2. Caratteristichi di a ventosa corrugata: 1,5 volte, 2,5 volte è 3,5 volte corrugated;bona adattabilità à a superficia irregulare;Ci hè un effettu di elevazione quandu afferra a pezza;Compensazione per diverse altezze;Afferra delicatamente a pezza vulnerabile;ondulazione di fondu morbidu;U manicu è u ripple superiore di a ventosa anu una durezza alta;Labbra di sigillatura cunica suave è adattabile;sustegnu fondu;Ci sò parechji tippi di materiali di ventosa.Campi d'applicazione tipici di ventose ondulate: manipolazione di pezzi in forma di piatti è irregolari, cum'è piastre di metalli di l'automobile, cartoni, pezzi di plastica, fogli d'aluminiu / prudutti di imballaggio termoplasticu, è parti elettroniche.

3. Ventosa ovale: fate un bonu usu di a superficia assorbibile;Adatta per u travagliu longu cunvessu;Aspiratore cù durezza aumentata;Small size, grande suzione;Cumunu cum'è ventose piatte è ondulate;Diversi materiali di ventosa;A struttura incrustata hà una forza di presa alta (ventosa di tippu di discu).Zona d'applicazione tipica di ventose ovali: manipolazione di pezzi stretti è chjuchi: cum'è raccordi per tubi, pezzi geometrichi, strisce di legnu, cornici di finestra, cartoni, fogli di stagno / prudutti di imballaggio termoplastici.

4. Ventose speciali: sò universali cum'è ventose ordinarie;A particularità di u materiale è a forma di a ventosa a rende applicabile à spazii d'applicazione specifichi / imprese;Zona d'applicazione tipica di ventose speciali: manipolazione di pezzi cù prestazioni speciale.Cume a struttura di a superficia fragile, porosa è deformabile.

Principiu di funziunamentu di u pede di aspirazione vacuum1
Principiu di funziunamentu di u pede di aspirazione vacuum1
Principiu di travagliu di u pede di aspirazione di vacuum3

Postu tempu: Apr-07-2023